ABC TO CIĄGŁY ROZWÓJ

grafika
 

Wesołych Swiąt

16.04.2017

           

 

 
grafika
 

8 marca

08.03.2017

 
grafika
 

wesołych świąt

22.12.2016

Świąt wypełnionych 
radością i miłością, 
niosących spokój i odpoczynek. 
Nowego Roku spełniającego 
wszelkie marzenia, pełnego optymizmu, 
wiary, szczęścia i powodzenia. 
Życzy ABC Direct Contact

 

           

 

 
grafika
 

PPF Polymaterials Packaging Films Sp. z o.o. wybiera ABC Direct Contact

24.12.2016

ABC Direct Contact, jeden z najdłużej działających operatorów pocztowych w Polsce, podpisało umowę z PPF Polymaterials Packaging Films Sp. z o.o.w zakresie usług magazynowo-logistycznych

W ramach umowy ABC prócz składowania towarów zajmuje się ich konfekcjonowaniem i kompletacją oraz doręczaniem na terenie całej Polski.

ABC Direct Contact rozpoczęła współpracę z PPF Polymaterials Packaging Films Sp. z o.o. 1 lipca  2016. 

Od momentu powstania ABC Direct Contact, z uwagą wsłuchujemy się w indywidualne potrzeby naszych Klientów widziąc rosnące zapotrzebowanie rynku na usługi związane z outsorsingiem magazynowania i logistyki. Właściwie przygotowane do składowania i pakowania magazyny, system monitoringu gotowych zestawów pozwala nam efektywnie realizować kontrakty– mówi Konrad Ciejka, Prezes ABC Direct Contact.

Umowa pomiędzy ABC Direct Contact a PPF Polymaterials Packaging Films Sp. z o.o. została podpisane na czas nieokreślony.

 

 
grafika
 

Wesołych swiat

21.03.2016

Wszystkiego co najlepsze na Święta Wielkiejnocy,
wiosennych nastrojów,ciepłej, radosnej atmosfery,
miłych spotkań z Najbliższymi oraz smacznego jajka
i mokrego Lanego Poniedziałku
życzy zarząd i pracownicy  ABC Direct Contact

           

 

 
grafika
 

Nasze zawodniczki z LTS Legionovia z medalem MLK

16.03.2016

Nasze zawodniczki z LTS Legionovia z Finału Młodej Ligi Kobiet, wróciły z brązowym medalem.

"...To druga edycja Młodej Ligi Kobiet i drugi już medal dla Legionovii. Tym razem nie srebrny a brązowy, jednak równie dla nas ważny. Można wręcz powiedzieć, że tegoroczny brąz doceniamy bardziej niż zeszłoroczne srebro…"

Gratulujemy i trzymamy kciuki za dalszą część sezonu!

 
grafika
 

Wesołych Świąt

23.12.2015

Niech magiczna moc Wigilijnego Wieczoru przyniesie spokój i radość.

A Nowy Rok obdaruje pomyślnością i szczęściem.

Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia

Oraz Szczęśliwego Nowego Roku życzy zarząd i pracownicy ABC Direct Contact.

 
grafika
 

Dołącz do nas

23.10.2015

ABC Direct Contact należy do grona liderów rynkowych specjalizujących się w kolportażu druków bezadresowych oraz dostarczaniu korespondencji. Stałe podnoszenie efektywności i konkurencyjności w kompleksowym, nowoczesnym i profesjonalnym świadczeniu usług oraz innych rozwiązań pomocnych w realizacji celów biznesowych dla klientów Spółki wzmacnia jej pozycję na rynku.

Jesteśmy na rynku już od 1995 roku.

W związku z liberalizacją sektora usług pocztowych oraz rozszerzeniem wachlarza świadczonych usług poszukujemy współpracowników, którzy będą zainteresowani: 

  • - pracą na stanowisku kuriera -  Warszawa  (dzielnice Włochy, Ursus)
  • - pracą na stanowisku koordynatora dystrybucji - Poznań
  • - pracą na stanowisku specjalisty ds. handlowych - Marki "Centrala"

Oferujemy atrakcyjne warunki współpracy w ramach jasno określonych struktur organizacyjnych, z możliwością rozszerzania skali i zasięgu działania. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt przez stronę dołącz do nas.

 
grafika
 

NETENGINE wybiera ABC Direct Contact

21.10.2015

  ABC Direct Contact, jeden z najdłużej działających operatorów pocztowych w Polsce, podpisało umowę z NETENGINE w zakresie usług magazynowo-logistycznych.

 W ramach umowy ABC prócz składowania towaru będzie zajmować się również ich kompletacją

 ABC Direct Contact rozpoczęła współpracę z NETENGINE. 14 września  2015. 

- Outsourcing procesów magazynowo-logistycznych zyskuje coraz większe uznanie na rynku, związane jest to ze wzrostem sektora e-commerce. Jego głównymi zaletami są: redukcja i większa kontrola kosztów, uzyskanie dostępu do profesjonalnych usług o wysokiej jakości, brak pustych magazynów. Właściwie przygotowane magazynu do składowania i pakowania czy  system monitoringu gotowych zestawów, pozwala nam oferować kompleksowe usługi – mówi Konrad Ciejka, Prezes ABC Direct Contact.

 Umowa pomiędzy ABC Direct Contact a NETENGINE została podpisane na czas nieokreślony. 

 
grafika
 

Wesołych Świąt!

02.04.2015

Z okazji Świąt Wielkiej Nocy
zdrowia, wszelkiej pomyślności oraz 
sukcesów w życiu prywatnym i zawodowym
Życzy ABC Direct Contact.

                                                                                        

 
grafika
 

ABC Direct Contact w Jeleniej Górze

10.03.2015

Jeden z najdłużej działających prywatnych operatorów pocztowych w Polsce ABC Direct Contact zwyciężył w przetargu publicznym ogłoszonym przez Pocztę Polską na obsługę doręczeń i odbioru przesyłek pocztowych w Jeleniej Górze.

2  marca rozpoczęliśmy realizację kolejnej umowy z Pocztą Polską . Na przestrzeni ostatnich 6 miesięcy udało nam się podpisać kontrakty na doręczanie przesyłek pocztowych Poczty Polskiej w Krakowie, Zakopanym i Sulechowie. Od lat oferujemy swoje usługi Poczcie Polskiej, a wygrywając kolejne przetargi udowadniamy, że doskonale rozumiemy jej potrzeby. Rozbudowując zaplecze logistyczne i podnosząc kwalifikacje pracowników wiemy, że kolejne realizowane przez nas zadania zostaną wykonane zgodnie ze specyfikacją oraz z najwyższą dbałością i starannością – podkreśla Konrad Ciejka, Prezes ABC Direct Contact

Umowę, która obejmuje realizację trzech zadań na terenie miasta Jelenia Góra , podpisano 27 lutego 2015 roku. W ramach pozyskanego kontraktu w ciągu najbliższych 12 miesięcy alternatywny operator doręczy przeszło 85 tys. przesyłek, których łączna wartość to ponad 374 tys. złotych.

ABC Direct Contact jest podwykonawcą Poczty Polskiej również w zakresie doręczeń przesyłek pocztowych na terenie Białegostoku i w Strzelcach Opolskich. 

 



 
grafika
 

Czy jeszcze warto inwestować w roznoszenie ulotek w stolicy

10.03.2015

Warszawa jest miastem, w którym trudno realizować skuteczne kampanie reklamy pocztowej. Wysokie nasycenie wszelkiego typu ulotkami sprawia, że odbiorcy na kolejne materiały reklamowe reagują dość obojętnie. Czy warto zatem realizować tu jeszcze tego typu kampanie marketingowe?

Reklama pocztowa w wielkim mieście

Stolica oraz pozostałe największe miasta Polski są szczególnie narażone na obojętność odbiorców na kampanie reklamy pocztowej. Zalegające w skrzynkach gazetki, ulotki czy broszury często stają się przyczyną irytacji odbiorców. Jednakże jest kilka sposobów, które pozwolą przeprowadzić marketing pocztowy w sposób skuteczny i gwarantujący sukces reklamodawcy  (źródło: http://prasa.info/artykul/url,934/)

Materiały reklamowe, które będą roznoszone bezpośrednio do skrzynek pocztowych, muszą charakteryzować się dobrą jakością oraz doskonałym, przyciągającym uwagę projektem graficznym. Bez tego elementu ulotka zniknie w tłumie gazetek reklamowych. Dobrze, aby poza ciekawą formą plastyczną miała także krótki, treściwy komunikat merytoryczny, który sprawi, że odbiorca będzie chciał skorzystać z usług teraz lub w przyszłości. Często, szczególnie w dużych miastach, w których występuje wysokie nasycenie wszelkiego typu reklamami, warunkiem sukcesu danej kampanii reklamowej jest przeprowadzenie jej w sposób niezwykle profesjonalny, który zakłada nie tylko wysoki odsetek doręczeń powierzonych materiałów, ale także korzystanie z wysokich technologii przez firmę, która realizuje daną kampanię.

 Profesjonalny kolportaż

Profesjonalna firma zajmująca się kolportażem materiałów reklamowych, której ofertę znajdziemy na przykład na stronie www.abc-dc.pl, oferuje nie tylko rzetelne dostarczenie ulotki reklamowej, która dotrze dowiększości wskazanych odbiorców (szacowanej na  ponad 90%). W ramach zlecenia realizuje ona także dodatkowe usługi, które podnoszą skuteczność kampanii opartych właśnie na tej formie. Do takich usług można zaliczyć np. foliowanie przesyłek reklamowych. Taki zabieg sprawia, że materiały o charakterze marketingowym (ulotki, katalogi, czasopisma, broszury) są w pełni zabezpieczone przed działaniami skutków zewnętrznych. Dodatkowo, . w ten sposób reklamodawca pokazuje swój szacunek zarówno dla własnej pracy, jak i do odbiorcy, który otrzymuje pełnowartościowy materiał.

Ciekawą propozycją jest także możliwość magazynowania materiałów reklamowych do czasu zakończenia całej kampanii. Ten element ogranicza koszty reklamodawcy, które musiałby przeznaczyć na składowanie ulotek lub innych materiałów reklamowych u siebie w firmie lub wynajmując dodatkowe pomieszczenia. Dodatkowo przedsiębiorstwo zajmujące się kolportażem ulotek przedstawia raport z realizacji zadania, na podstawie którego zleceniodawca będzie mógł oszacować jakość i skuteczność kampanii.

 
grafika
 

Poczta Polska ponownie współpracuje z ABC Direct Conatct

18.02.2015

ABC Direct Contact, jeden z najdłużej działających operatorów pocztowych w Polsce, ponownie wybrany przez Pocztę Polską do świadczenia usługi doręczeń paczek pocztowych na terenie Krakowa. Wartość kontraktu wynosi ponad 990 tys. 

Współpraca ABC Direct Contact z Pocztą Polską jest wynikiem wygranego po raz kolejny, przetargu publicznego Poczty Polskiej w zakresie dostarczania paczek pocztowych na terenie Krakowa.

- Nasza oferta usług dla Poczty Polskiej, po raz kolejny okazała się bezkonkurencyjna. Tym samym ABC Direct Contact ponownie współpracuje z Pocztą Polską na terenie Krakowa w zakresie doręczeń paczek pocztowych. Wygrana w kolejnym przetargu wyznaczonego operatora jest ponownym potwierdzeniem odpowiedniego przygotowania naszej firmy do konkurowania na rynku usług pocztowych - mówi Konrad Ciejka, Prezes ABC Direct Contact.

Współpraca ABC Direct Contact z Pocztą Polską oznacza doręczanie tysięcy paczek miesięcznie w systemie jednozmianowym do19:00. W ramach umowy prywatny operator dostarczy ponad 203 tys. przesyłek o łącznej wartości ponad 990 tys.

Współpraca w tym zakresie, pomiędzy ABC Direct Contact a Pocztą Polską, potrwa do końca lipca 2015r.

 
grafika
 

Bezpieczne dostarczanie narzędzi

18.02.2015

W dobie rosnącej konkurencji oraz rozwoju sprzedaży internetowej coraz więcej firm decyduje się na elektroniczną sprzedaż narzędzi. Ta forma jest niewątpliwie przyjaźniejsza dla klienta oraz daje możliwość dotarcia do większej liczby osób zainteresowanych. Jak jednak obsłużyć wysyłkę narzędzi w sposób, który będzie satysfakcjonował zarówno nadawcę, jak i odbiorcę?

Handel internetowy
Handel w sieci to jedna z najdynamiczniej rozwijających się branż w Polsce. Świadczą o tym badania przeprowadzone przez CubeResearch, w ramach których ponad połowa sklepów internetowych, mimo trwającej w 2013 roku recesji, odnotowała przyrost sprzedaży. W takich okolicznościach należy zakładać, że w 2014 roku większość sklepów odniesie sukces w postaci zwiększonej sprzedaży i zysków. Całość internetowego obrotu towarami w naszym kraju będzie można szacować na niebagatelną kwotę 35 mld złotych (źródło).
Handel internetowy rozwija się w zakresie wszystkich dziedzin życia społecznego. Do niedawna wprawdzie ograniczał się do nowych technologii, ale obecnie rozwija się także w tradycyjnych branżach związanych z wykorzystywaniem różnego rodzaju narzędzi. Prowadząc sklep internetowy z artykułami narzędziowymi lub rozważając jego stworzenie, warto zastanowić się nad sposobem dystrybucji sprzedawanych towarów.

Kto dostarczy twój towar?
Dystrybucja zakupionych towarów w sklepie internetowym to jeden z niezbędnych elementów funkcjonowania handlu elektronicznego. Jakość usług kurierskich powinna być niewątpliwie jednym z tych czynników, które przedsiębiorca szczególnie powinien brać pod uwagę, ponieważ będą one bezpośrednio rzutować także na ocenę działalności jego firmy. Małe i średnie przedsiębiorstwa zajmujące się handlem narzędziami w internecie powinny także zdawać sobie sprawę, że wybrany dystrybutor sprzedawanych przez nie dóbr przyczynia się do ich konkurencyjności na rynku. W takiej sytuacji należy szukać firm kurierskich gwarantujących doskonałe ceny i duże doświadczenie, ogólnopolską sieć placówek oraz profesjonalne podejście do każdego realizowanego zadania. Wybierając konkretną firmę kurierską, trzeba brać pod uwagę, że jakość wykonywanych przez nią usług rzutować będzie bezpośrednio także na usługi realizowane przez dany sklep. Dlatego też wybór ten należy podejmować niezwykle racjonalnie i uważnie, nie zdając się na przypadek lub przyzwyczajenie, które mogą w konsekwencji przynieść skutek odwrotny do zamierzonego. Ofertę profesjonalnych usług kurierskich znajdziemy na stronie www.abc-dc.pl.

 
grafika
 

Wesołych Świąt!

23.12.2014

Świąt wypełnionych
radością i miłością,
niosących spokój i odpoczynek.
Nowego Roku spełniającego
wszelkie marzenia, pełnego optymizmu,
wiary, szczęścia i powodzenia.
Życzy ABC Direct Contact.

 
grafika
 

ABC Direct Contact sponsorem strategicznym LTS Legionovia

14.11.2014

ABC Direct Contact, niezależny operator pocztowy, przedłużył sponsoring LTS Legionovia. W ramach sponsoringu operator zapewni drużynie wsparcie finansowe i logistyczne, oddając do dyspozycji między innymi 2 samochody do przewozu osób marki Mercedes Vito.

W naszej działalności zależy nam na wspieraniu młodzieżowego sportu, który jest moim zdaniem jednym z lepszych sposobów na kształtowanie młodych ludzi i wspieranie ich w rozwoju. Szczególnie, gdy mówimy o mniejszych centrach sportowych, gdzie trudniej o odpowiednie zaplecze treningowe. Stąd decyzja, by aktywnie zaangażować się we wsparcie młodych siatkarek z LTS Legionovii – mówi Konrad Ciejka, Prezes ABC Direct Contact. – Ponadto od lat jestem wielkim fanem siatkówki, którą sam zresztą amatorsko uprawiam i to właśnie na boiskach Legionovii – dodaje Ciejka

ABC Direct Contact wspiera drużyny młodzieżowe LTS Legionovia od 2012 roku. W tym czasie drużyny wzięły udział w kilkudziesięciu turniejach krajowych oraz zagranicznych z licznymi sukcesami. Ostatnie sukcesy: wygrana w Międzynarodowym Turnieju Kadetek w Ostrołęce, wygrana w III Wojewódzkim Turnieju Talentów S.O.S. im. Wiesława Gawłowskiego przez drużynę starszych młodziczek LTS Legionovia/Gimnazjum nr 4 oraz II miejsce młodziczek młodszych, wygrana grupy A II Mazowieckiej Ligi Kadetek przez drużynę LTS Legionovii składającej się z zawodniczek urodzonych w 2000 roku, oraz wygrana w Międzynarodowym Turnieju w Veronie w tej samej kategorii wiekowej i ostatnia wygrana „trójek" w Turnieju Mini Siatkówki w Środzie Wielkopolskiej. Wyjazdy na turnieje były możliwe dzięki wsparciu operatora.

- Jestem przekonany, że to nie koniec sukcesów drużyny. Liczę, że dzięki zaangażowaniu, które wykazują dziewczynki, w przyszłości staną się one wspaniałymi sportsmenkami. Trzymam za to kciuki – dodaje Ciejka.

 
grafika
 

ABC Direct Contact zostaje partnerem III edycji konferencji "Nowe Prawo Pocztowe"

13.11.2014

Zapraszamy do udziału w III edycji konferencji poświęconej aktualnym wyzwaniom regulacyjno-prawnym rynku usług pocztowych i kurierskich. 
Główne tematy konferencji: konkurs na operatora wyznaczonego, nowy model usługi powszechnej, cyfryzacja usług pocztowych a prawo, sektor pocztowy a prawo konkurencji i prawo zamówień publicznych.

Czytaj więcej

 
grafika
 

Jak skutecznie dostarczyć materiały promocyjne potencjalnym klientom?

04.11.2014

Reklama pocztowa to popularna forma kampanii marketingowych. Korzysta z niej coraz więcej przedsiębiorstw – zarówno małych, średnich, jak i wielkich sieci sklepowych. Jak prawidłowo ją zorganizować, tak by przynieść reklamodawcy maksimum korzyści?

Reklama pocztowa – wady i zalety

Jednym ze skutecznych działań marketingowych jest reklama bezpośrednia. Szczególnie korzystna w tym zakresie jest reklama pocztowa polegająca na dostarczaniu informacji marketingowej bezpośrednio do skrzynek pocztowych potencjalnych klientów.

Ta forma polecana jest szczególnie małym i średnim przedsiębiorstwom działającym na lokalnym lub regionalnym rynku (źródło: http://reklama.arct.pl/reklama_pocztowa.html). Z powodzeniem korzystają z niej także duże markety.

Niewątpliwą zaletą reklamy pocztowej jest bezpośrednie dotarcie do określonej grupy docelowej, która stanowi zbiór potencjalnych klientów. Istotne jest, aby materiał reklamowy był przygotowany w interesującej formie pod względem zarówno graficznym, jak i językowym.

Jedynym niebezpieczeństwem wynikającym z kampanii reklamowej polegającej na dostarczeniu ulotek bezpośrednio do skrzynek pocztowych odbiorców jest możliwość zignorowania otrzymanej treści. Taka sytuacja występuje zazwyczaj na obszarach, na których nastąpiło długotrwałe nasycenie rynku tego typu działalnością. W takie sytuacji ulotki nie spełniają swej funkcji, ponieważ są wyrzucane jeszcze przed przeczytaniem.

Komu powierzyć kolportaż ulotek?

Jak zatem zorganizować dystrybucję materiałów reklamowych w sposób, który przyniesie maksymalną korzyść reklamodawcy? Kolportaż materiałów reklamowych można przeprowadzić na trzy sposoby: przekazując to zadanie pracownikom firmy, zlecając osobom postronnym w formie na przykład umowy zlecenia lub zlecając profesjonalnie przygotowanej firmie. Wyłącznie ta ostatnia możliwość gwarantuje wykonanie założonego minimum w sposób, który umożliwi odniesienie sukcesu danej kampanii.

Osoby nieprzygotowane lub małe firmy, które dopiero zdobywają doświadczenie na rynku, nie są w stanie zagwarantować poprawnej realizacji zadania, szczególnie jeśli chodzi o zorganizowanie dużego projektu. Dlaczego duże przedsiębiorstwa podejmują decyzję o zleceniu kolportażu materiałów reklamowych w formie outsourcingu, zamiast inwestować we własne służby doręczeń? Na to pytanie odpowiada prezes zarządu Spółki ABC Direct Contact Konrad Ciejka: „Przede wszystkim jest to kwestia oszczędności, bo współpraca ze specjalistą pozwala uniknąć kosztów związanych z infrastrukturą magazynowo-logistyczną, zakupem odpowiednich programów i systemów informatycznych, utrzymaniem stanowisk pracy i szkoleniem pracowników”.

Duże firmy zapewniają profesjonalną realizację zlecenia, którą potwierdzają, przekazując szczegółowy raport z jego wykonania. Co więcej, oferują także szereg usług dodatkowych związanych z reklamą pocztową. Takich na przykład jak dodatkowe zabezpieczanie folią materiałów czy magazynowanie ulotek lub katalogów do czasu zakończenia kampanii. Jakie jeszcze korzyści wynikają ze zlecenia kampanii firmie zewnętrznej? Konrad Ciejka odpowiada: „Daje nam to możliwość skupienia się na podstawowej działalności firmy bez szczególnej analizy sposobów przygotowania i prowadzenia kolportażu bezadresowych materiałów reklamowych”. To operator pocztowy odpowiada za bezpieczeństwo materiałów w czasie składowania i transportu, to on, posiadając wieloletnie doświadczenie i właściwe narzędzia, konstruuje i przeprowadza kampanię marketingową w sposób zgodny ze specyfikacją klienta.

 
grafika
 

Baffina Enterprise Sp. z o.o. wybiera ABC Direct Contact

24.10.2014

ABC Direct Contact, jeden z najdłużej działających operatorów pocztowych w Polsce, podpisało umowę z Baffina Enterprise Sp. z o.o. w zakresie usług magazynowo-logistycznych. Przedstawiona przez ABC Direct Contact oferta okazała się najkorzystniejsza.

W ramach umowy ABC prócz składowania towarów zajmuje się ich konfekcjonowaniem i kompletacją oraz doręczaniem na terenie całej Polski.

ABC Direct Contact rozpoczęła współpracę z Baffina Enterprise Sp. z o.o. 1 września  2014. 

- Od momentu powstania ABC Direct Contact, szczególną wagę przywiązujemy do wysokiej jakości i konkurencyjności oferowanych usług. Wsłuchując się w indywidualne potrzeby naszych Klientów widzimy rosnące zapotrzebowanie rynku na usługi związane z outsorsingiem magazynowania i logistyki. Właściwie przygotowane do składowania i pakowania magazyny, system monitoringu gotowych zestawów, rozbudowana sieć doświadczonych kurierów pozwala nam oferować kompleksowe usługi a naszym Klientom spać spokojnie i nie martwić się o los swoich towarów. Dzięki takiemu zapleczu efektywnie realizujemy kontrakty na dużą skalę – mówi Konrad Ciejka, Prezes ABC Direct Contact.

Umowa pomiędzy ABC Direct Contact a Baffina Enterprise Sp. z o.o. została podpisane na czas nieokreślony 

 
grafika
 

Skuteczna reklama produktów niszowych

15.10.2014

Rolnictwo to szczególna branża, która charakteryzuje się wyjątkowym podejściem do kampanii marketingowych. Jak zatem najskuteczniej reklamować usługi i towary o charakterze rolniczym, aby uzyskać zakładany wynik finansowy?

Krótka charakterystyka reklamy w rolnictwie

Nakłady na reklamę w rolnictwie stale rosną. Najwięcej na marketingu usług i towarów z tej branży korzysta prasa rolnicza, następnie radio oraz telewizja.

Specjaliści w tej dziedzinie zakładają jednak, że przyszłością reklamy rolniczej jest regionalizm. Ten szczególny zakres działalności wynika z przywiązania adresatów reklamy do konkretnego obszaru i społeczności lokalnej. Na tej podstawie można zatem dojść do wniosku, że także reklama bezpośrednia, a szczególnie pocztowa, będą miały największe znaczenie w zakresie promowania towarów i usług o charakterze rolniczym.

Reklama bezpośrednia w rolnictwie

Tak zwana reklama pocztowa zakłada dostarczenie materiałów reklamowych bezpośrednio do skrzynek pocztowych. Tak przeprowadzona kampania marketingowa z pewnością trafi do właściwych odbiorców, którzy mogą stać się potencjalnymi klientami.

Jak sprawić, aby reklama pocztowa skierowana do rolników okazała się skuteczna?

Ta grupa społeczna charakteryzuje się bardzo dużym pragmatyzmem, dlatego też należy liczyć się z tym, że niewielka ulotka, nawet doskonale skonstruowana pod względem marketingowym, może stanowić dla rolnika niewystarczający element reklamowy. W tym środowisku istotna jest skuteczność. Warto zatem przygotować materiały, które będą miały także charakter edukacyjny, w których reklamowany towar przedstawiony zostanie nie tylko w krótkich hasłach, ale przytoczone zostaną również wyniki jego skuteczności czy bezpośrednie i pośrednie korzyści wynikające z jego stosowania. Co więcej, opracowanie większego materiału reklamowego, na przykład w formie katalogu czy książeczki informacyjnej, pozwoli reklamodawcy przedstawić się jako specjalista w branży. To z kolei sprawi, że klienci będą mieli do niego większe zaufanie.

Decydując się na tę formę marketingu, warto kolportaż materiałów reklamowych zlecić profesjonalnej firmie. Ofertę takich usług można znaleźć na przykład na stronie internetowej www.abc-dc.plW ten sposób uzyska się gwarancję, że przygotowana kampania reklamowa trafi bezpośrednio do potencjalnych klientów.

 
grafika
 

ABC Direct Contact zostaje partnerem X edycji konferencji "Rynek usług pocztowych w Polsce"

01.09.2014

Zapraszamy Państwa do udziału w X edycji konferencji „Rynek usług pocztowych w Polsce”. Konferencja jest największym wydarzeniem konferencyjnym dla sektora usług pocztowych, kurierskich, kolporterskich i dystrybucyjnych w Polsce.

Więcej infomacji oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się TUTAJ 

 
grafika
 

Gdzie najwygodniej przechowywać gotowe do kolportażu ulotki?

02.09.2014

Dobrze przeprowadzona kampania marketingowa z jednej strony powinna przyczynić się do zwiększenia dochodów firmy, a z drugiej absolutnie nie może destabilizować jej dotychczasowej działalności. Jak zorganizować reklamę pocztową w sposób, który zapewni osiągnięcie obu celów?

Czym jest reklama pocztowa?

Popularność marketingu bezpośredniego związana jest z jego wysoką skutecznością. Jednym z jego rodzajów jest reklama pocztowa polegająca na dostarczeniu materiałów takich jak ulotki, broszurki, oferty czy katalogi bezpośrednio do skrzynek pocztowych potencjalnych klientów. Ten rodzaj reklamy jest niezwykle skuteczny, zważywszy na masową skalę przedsięwzięcia. Co więcej, korzystając z tego kanału dystrybucji, otrzymuje się gwarancję, że ulotka dociera do konkretnego adresata będącego potencjalnym klientem. W efekcie istnieje duże prawdopodobieństwo, że natychmiast zapozna się on z zawartą w ulotce informacją, zapamięta ją i w niedalekiej przyszłości wykorzysta (źródło: http://bit.ly/1w2kpDl).

Jak zabezpieczyć się przed ewentualnymi wadami reklamy pocztowej?

Kampania pocztowa jest – jak każda – obciążona pewnymi wadami i niedogodnościami, które zleceniodawca musi wziąć pod uwagę. Otóż największy problem, szczególnie w przypadku małych i średnich firm, które nie mają rozbudowanej bazy magazynowej, stanowi przechowywanie dużych ilości materiałów reklamowych. Niewielkie powierzchnie biurowe nie nadają się do wykorzystywania na magazyny. Warto zatem zadbać o zorganizowanie miejsca, w którym do czasu zakończenia kampanii reklamowej materiały będą mogły być bezpiecznie składowane. Bez wątpienia posiadanie właściwego miejsca ma wyjątkowe znaczenie w przypadku, kiedy zakończenie kampanii reklamowej oddala się w czasie.

Decydując się na działania marketingowe związane z dostarczaniem informacji marketingowych bezpośrednio do miejsca zamieszkania potencjalnych klientów, warto szukać takich rozwiązań, które z jednej strony pozbawią firmę problemu magazynowania w ciasnych biurowych pomieszczeniach dużych ilości materiałów reklamowych, a z drugiej zapewnią profesjonalną realizację celów marketingowych. O tym, jakie ilości materiałów mogą wchodzić w grę, opowiada Konrad Ciejka – prezes zarządu spółki ABC Direct Contact, która zajmuje się dostarczaniem m.in. druków reklamowych:

–  Prowadząc działania marketingowe dla naszych klientów w ciągu tygodnia doręczamy ok. 6,5  miliona materiałów reklamowych na terenie całego kraju, które zajmują 960 m2.

Dla przykładu prowadząc tegoroczną kampanię IKEA Warszawa i IKEA Łódź w okresie

 3 tygodni nasi kurierzy doręczą ponad 1 milion 638 tys. katalogów, których łączna waga wynosi 765 tys. kilogramów, co daje 1040 palet. Natomiast w przypadku sieci handlowej Carrefour każdego tygodnia w 2 dni dostarczamy materiały reklamowe do ponad 3 mln gospodarstw domowych o wadzę 120 tyś. kilogramów. Podane przykłady pokazują jak ważne jest posiadanie odpowiednio dużego i bezpiecznego zaplecza magazynowo-logistycznego, aby w sposób profesjonalny i rzetelny sprostać wymaganiom klientów.  

Na rynku funkcjonuje już kilka podmiotów, które oprócz realizowania usług reklamy pocztowej gwarantują także przechowanie materiałów promocyjnych na czas trwania kampanii. Co więcej, oferują one magazynowanie tych druków w optymalnych warunkach – czyli takich, które nie wpłyną negatywnie na jakość dystrybuowanych materiałów.

 
grafika
 

Dla kogo ulotka?

25.07.2014

Dla kogo ulotka? Jaka branża powinna skomponować takie medium informacji z potencjalnymi klientami i do kogo je targetować?

TUTAJ znajdziecie odpowiedzi na powyższe pytania.

 
grafika
 

Sztuka doręczania przesyłek: jaki powinien być kurier idealny?

23.07.2014

Dobry kurier to przede wszystkim taki, który zadba o dostarczenie powierzonej mu przesyłki w stanie nienaruszonym i w wyznaczonym przez klienta czasie. Te dwie cechy można uznać na niezbędne minimum, które musi spełnić każdy działający na rynku dostawca. Firmy, z którymi naprawdę warto współpracować, mają do zaoferowania swoim partnerom znacznie więcej – np. możliwość stałego śledzenia trasy przesyłki lub dostosowania usługi do najbardziej niekonwencjonalnego zlecenia.

Wybierając firmę kurierską należy pamiętać o kilku podstawowych zasadach.

  1. Stosunek jakości do ceny

Jeśli przy wyborze kuriera chcemy się kierować kryterium ceny, to warto pamiętać, że powinna ona być zawsze adekwatna do świadczonej usługi. Opcja najtańsza może, choć oczywiście nie musi, wiązać się z niższą jakością doręczeń. Najlepszym dowodem korzystnego stosunku jakości do ceny jest przekonanie klienta, że dana usługa była warta zapłaconej sumy.

  1. Niezawodność

Dostawy na czas i w dobrym stanie to niezbędne minimum. Niemal równie istotne są dziś dodatkowe możliwości oferowane przez działające na rynku firmy. Nowoczesne rozwiązania sprawiają, że nadawca może nieustannie „śledzić” trasę, jaką pokonuje jego przesyłka. Kurier ze stale aktualizowaną technologią jest bardziej wiarygodny, ponieważ może na bieżąco zdawać relację z postępów swojej pracy.

  1. Obsługa klienta

Poziom obsługi klienta ma w biznesie ogromne znaczenie. Każde przedsiębiorstwo, które zaniedba ten aspekt działalności, prędzej czy później zaczyna tonąć – niezadowoleni z jakości obsługi klienci zawsze będą szukać konkurenta, który zaoferuje im lepszy serwis. Dobra firma kurierska charakteryzuje się najwyższą jakością obsługi, bo reprezentuje swojego zleceniodawcę i odpowiada za jego wizerunek.

  1. Reputacja

O dobrej reputacji można mówić, kiedy wszystkie wymienione powyżej warunki są spełnione. Jest ona nieodzownym elementem działalności firmy - w dużej mierze warunkuje liczbę jej stałych klientów, których brak jest niezwykle szkodliwy dla stabilności przedsiębiorstwa. Dlatego zawsze warto gruntownie wybadać, jaka jest rynkowa opinia na temat firmy, z którą planujemy podjąć współpracę.

- Zawsze staramy się jak najwięcej dowiedzieć o firmie kurierskiej, z którą chcemy współpracować – mówi Krzysztof Wdowiński, Specjalista ds. marketingu w ABC Direct Contact. – Sprawdzamy, jak wygląda przyjęty przez nią model dystrybucji, jak działają procedury raportowania i jaki jest dokładny zasięg jej działalności. Istotna jest także reputacja firmy na rynku Kurier reprezentuje firmę, której zlecenia realizuje, dlatego wybór odpowiedniego dostawcy jest dla nas bardzo ważny. Poprzez uważną selekcję naszych partnerów biznesowych dbamy o własny wizerunek. I kolejnym ważnym czynnikiem jest stosunek ceny do jakości wykonywanej usługi – optymalizacja kosztów jest bowiem dla nas jednym z priorytetów,

Solidna firma kurierska to taka, która buduje i utrzymuje dobre relacje z klientami. Nie jest możliwe budowanie takich relacji bez dopasowania oferty do potrzeb rynkowych, które mogą odnosić się zarówno do kosztów świadczonej usługi, szybkości, jak i różnych możliwości transportu. Firma, która elastycznie podchodzi do zlecanych zadań, a doręczanie przesyłek traktuje z należytą odpowiedzialnością, na pewno nie zawiedzie oczekiwań swoich – i cudzych - klientów.

 
grafika
 

ABC Direct Contact w Białymstoku

14.07.2014

ABC Direct Contact, jeden z najdłużej działających operatorów pocztowych w Polsce, uruchomił swoje usługi w Białymstoku. Od lipca odpowiada za doręczanie przesyłek Poczty Polskiej na terenie miasta. Wartość podpisanej pod koniec czerwca umowy wynosi ponad 1,6 mln złotych.

Uzyskany kontrakt jest wynikiem wygranej w przetargu publicznym ogłoszonym przez Pocztę Polską na obsługę doręczeń przesyłek pocztowych.

- Cieszy nas, że nasze działania sprzedażowe przynoszą pożądane efekty. Od wielu lat skutecznie walczymy o klientów z wielu branż i sektorów. W naszym portfolio znajdują się zarówno przedsiębiorstwa prywatne, międzynarodowe korporacje oraz instytucje państwowe. Jednocześnie dbamy o maksymalizację zasięgu naszych usług. Sukcesywnie zwiększamy udział w rynku proponując wymierne korzyści biznesowe, m.in.: efektywną służbę doręczeń, zaplecze logistyczne oraz konkurencyjne stawki – podkreśla Konrad Ciejka, prezes ABC Direct Contact.

Umowę, która obejmuje realizację dwóch zadań na terenie miasta Białystok, podpisano 25 czerwca 2014 roku. W ramach pozyskanego kontraktu w ciągu najbliższych 12 miesięcy operator doręczy 345 tys. przesyłek, których łączna wartość przekracza 1,6 mln złotych.

ABC Direct Contact jest też podwykonawcą Poczty Polskiej w zakresie doręczeń przesyłek pocztowych na terenie Krakowa, Andrychowa, Chrzanowa, Miechowa, Jeleniej Góry, Strzelec Opolskich oraz Tarnowskich Gór.

 
grafika
 

ABC Direct Contact wzmacnia obecność w sieci

08.05.2014

ABC Direct Contact, jeden z najdłużej działających operatorów pocztowych w Polsce, uruchomił firmowy profil na portalach Facebook i Goldenline. Obecność firmy w mediach społecznościowych jest kolejnym etapem zmian, które zapoczątkował nowy branding spółki.

Profile na FB i GL mają służyć wzmocnieniu wizerunku marki jako lidera na rynku prywatnych dostawców korespondencji oraz przesyłek. Jednocześnie Fan Page ma wspierać działania marketingowo-sprzedażowe spółki oraz integrować społeczność fanowską wokół zagadnień biznesowych, związanych z przedsiębiorcami. Podstawowym celem aktywności ABC Direct Contact w mediach społecznościowych jest bowiem budowanie relacji: nie tylko poprzez informowanie o firmie i ofercie, ale przede wszystkim przez wejście w interakcję z odbiorcą.

- W mediach społecznościowych tkwi spory potencjał, który zamierzamy wykorzystać do budowania mocnej pozycji naszej oferty. Strona internetowa to obecnie za mało, by prowadzić efektywne działania wizerunkowe czy skuteczną komunikację marketingową. Dzisiejsze czasy wymagają wejścia w aktywny dialog z klientami firmy i szerzej – z jej otoczeniem. Biorąc pod uwagę specyfikę naszej branży, musimy zmaksymalizować wszelkie działania nastawione na bezpośredni kontakt z odbiorcą – mówi Krzysztof Wdowiński, specjalista ds. marketingu w ABC Direct Contact.

Na facebookowym profilu ABC Direct Contact pojawiać się będą bieżące informacje z życia firmy oraz komentarze dotyczące branży usług pocztowych. Content uzupełniany będzie o zagadnienia związane z biznesem i przedsiębiorczością. Fan Page operatora dostępny jest pod adresem: https://www.facebook.com/pages/ABC-Direct-Contact/621305107944755?fref=ts.

Wejście ABC Direct Contact w media społecznościowe jest uzupełnieniem zmian, jakie dokonują się w spółce. Ich początkiem było odświeżenie identyfikacji wizualnej oraz przebudowa strony internetowej.

Za działania firmy w mediach społecznościowych odpowiada agencja Clear Sense.

 
grafika
 

Poczta Polska poszerza współpracę z ABC Direct Contact

30.04.2014

ABC Direct Contact, jeden z najdłużej działających operatorów pocztowych w Polsce, odpowiada za 100 proc. Doręczeń paczek pocztowych nadawanych za pośrednictwem Poczty Polskiej na terenie Krakowa. Wartość kontraktu wynosi blisko 2 mln złotych.

Współpraca ABC Direct Contact z Pocztą Polską jest wynikiem wygranego, po raz kolejny, przetargu publicznego Poczty Polskiej. Tym samym ABC Direct Contact zostało jedynym podwykonawcą Poczty Polskiej na terenie Krakowa w zakresie dostarczania paczek pocztowych, obsługując wszystkie rejony doręczeń.

- Nasza oferta usług dla Poczty Polskiej po raz kolejny okazała się bezkonkurencyjna. Tym samym ABC Direct Contact zostało jedynym podwykonawcą Poczty Polskiej na terenie Krakowa w zakresie doręczeń paczek pocztowych. Od maja dostarczamy przesyłki na terenie całego miasta. Wygrana w kolejnym przetargu wyznaczonego operatora jest ponownym potwierdzeniem odpowiedniego przygotowania naszej firmy do konkurowania na rynku usług pocztowych -  mówi Konrad Ciejka, prezes ABC Direct Contact.

Współpraca ABC Direct Contact z Pocztą Polską oznacza doręczanie tysięcy paczek miesięcznie w systemie jednozmianowym do19:00. W ramach umowy prywatny operator dostarczy ponad 405 tys. przesyłek o łącznej wartości blisko 2 mln złotych.

Współpraca w tym zakresie, pomiędzy ABC Direct Contact a Pocztą Polską, rozpocznie się od maja  2014 roku. Kontrakt został podpisany na rok. 

 
grafika
 

Castorama wybiera ABC Direct Contact

30.04.2014

ABC Direct Contact, jeden z najdłużej działających operatorów pocztowych w Polsce, wygrało przetarg na obsługę marketów budowlanych Castorama. Przedstawiona w przetargu oferta ABC Direct Contact, okazała się najkorzystniejsza.

Zlecenie obejmie obsługę 37 sklepów Castorama przy ponad 2 mln nakładzie gazetek handlowych, dystrybucja wciągu trzech dnia oraz ponad 80 tys. gazetek reklamowych dla sklepu Brico Depot w Warszawie. ABC Direct Contact rozpoczęła współpracę z Castoramą 22 kwietnia 2014. 

- Od momentu powstania ABC Direct Contact, szczególną wagę przywiązujemy do wysokiej jakości i konkurencyjności oferowanych usług. Wygrany przez nas przetarg, organizowany przez sieć marketów budowlanych Castorama, potwierdza jakość świadczonych przez nas doręczeń. Dzięki odpowiedniemu zapleczu logistycznemu oraz rozbudowanej sieci doświadczonych kurierów, realizujemy bowiem kontrakty na dużą skalę – mówi Konrad Ciejka, Prezes ABC Direct Contact.

Tym samym, kolportaż zlecony ABC Direct Contact, zostanie przeprowadzony na terenie całego kraju za wyjątkiem województw: Dolnośląskiego, Opolskiego, Śląskiego i Małopolskiego (za wyjątkiem jednego sklepu w Tarnowie).

Umowy pomiędzy ABC Direct Contact a Castoramą zostały podpisane do końca bieżącego roku . 

 
grafika
 

Życzenia świąteczne

25.04.2014

Wesołych Świąt Wielkanocnych, smacznego jajka,
szalonego i wyjątkowo mokrego śmigusa-dyngusa
oraz samych słonecznych i cudownych dni
życzy

życzenia

 
grafika
 

ABC Direct Contact z nowym logo

09.04.2014

Firma ABC Direct Contact, jeden z najdłużej działających operatorów pocztowych w Polsce, ma nową identyfikację wizualną. Proces rebrandingu, w ramach którego firma zmieniła m.in. logotyp oraz stronę internetową, właśnie się zakończył.

ABC Direct Contact podjęła decyzję o dostosowaniu swojego znaku graficznego do dynamicznie zmieniającego się rynku usług pocztowych.
- Nowy logotyp inicjuje kolejny etap rozwoju spółki. Po 19 latach działalności, podczas których z sukcesem rozwinęliśmy biznes stając się jednym z liderów sektora doręczeń, dostrzegliśmy potrzebę podkreślenia naszego doświadczenia i rzetelności świadczonych usług, połączonych z nowoczesnością podejmowanych działań operacyjnych. Chcemy przekazać naszym obecnym i potencjalnym klientom komunikat, że ABC Direct Contact jest partnerem gwarantującym wysoką terminowość doręczeń, stale koncentrującym się na podnoszeniu standardów obsługi przy jednoczesnej optymalizacji kosztów. Na takich podstawach chcemy dalej budować naszą przewagę konkurencyjną oraz jeszcze lepszą ofertę i poziom usług - powiedział Konrad Ciejka, Prezes ABC Direct Contact.

Nowe logo symbolizuje dynamikę i nowoczesność. Klasyczna czcionka umieszczona w okrągłym kształcie stempla pocztowego ma podkreślać doświadczenie i jakość usług świadczonych przez firmę. Wraz z logiem pojawił się także nowy claim: Prosto do Klienta.

- Zmieniając logo, nie zerwaliśmy z przeszłością. Przeciwnie, natchnęła nas ona do ponownego poszukania inspiracji w stemplu pocztowym. W symboliczny zarys jego konturu wpisaliśmy nazwę ABC Direct Contact w taki sposób, aby końcowy efekt czerpał zarówno z tradycji, jak i nowoczesności. Dzięki temu podkreślamy, że stawiamy na nieustanny rozwój, inwestowanie w nowe technologie
i wdrażanie nowatorskich rozwiązań – dodał Krzysztof Wdowiński, Specjalista ds. marketingu ABC Direct Contact.

W ramach nowej identyfikacji wizualnej ABC Direct Contact przebudował swoją stronę internetową http://www.abc-dc.pl . Jej zadaniem jest czytelne i przejrzyste przekazanie informacji o firmie oraz oferowanych usługach: doręczania korespondencji adresowej i bezadresowej, magazynowych, foliowania, konfekcjonowania oraz druku dokumentów. Dodatkowo, strona daje możliwość wygodnego jej przeglądania na smatfonach i tabletach.

 
grafika
 

Poczta Polska wybiera ABC Direct Contact

07.04.2014

ABC Direct Contact, jeden z najdłużej działających operatorów pocztowych w Polsce, wygrał kolejne przetargi publiczne Poczty Polskiej. Tym razem chodzi o doręczanie paczek w rejonie katowickim. Wartość dwóch kontraktów wynosi blisko 0,5 mln złotych.

Współpraca ABC Direct Contact z Pocztą Polską oznacza doręczanie tysięcy paczek miesięcznie w systemie jednozmianowym do godziny 19:00. Łącznie w ramach dwóch kontraktów prywatny operator dostarczy blisko 110 tys. przesyłek na terenie Tarnowskich Gór i Strzelec Opolskich. Odpowiednio będzie to 81 600 oraz 27 600 paczek.

ABC Direct Contact dysponuje własnym zapleczem technicznym i logistycznym oraz rozbudowaną siecią wyspecjalizowanych kurierów, co bezpośrednio przekłada się na jakość świadczonych usług. – Mamy możliwość realizacji dużych kontraktów i dystrybucji paczek na masową skalę – mówi Konrad Ciejka, prezes firmy. – Na rynku wyróżnia nas wysoka terminowość doręczeń oraz doświadczenie w branży. Stale koncentrujemy się też na podnoszeniu standardów obsługi oraz optymalizacji kosztów, co skutkuje kolejnymi kontaktami.

Umowy pomiędzy ABC Direct Contact a Pocztą Polską wygasają odpowiednio w lutym (Tarnowskie Góry) i kwietniu (Strzelce Opolskie) 2015 roku. W tym roku to kolejne dwa kontakty podpisane pomiędzy ABC Direct Polska oraz Pocztą Polską. W lutym br. prywatny operator został wyłącznym dystrybutorem paczek w 70% rejonów doręczeń w Krakowie.

 
grafika
 

ABC Direct Contact doręcza paczki pocztowe w Krakowie

07.04.2014

ABC Direct Contact, jeden z najdłużej działających operatorów pocztowych w Polsce, odpowiada za doręczanie nadawanych przez Pocztę Polska paczek pocztowych na terenie Krakowa. Współpraca jest wynikiem wygranych w dwóch przetargów publiczny zorganizowanych przez wyznaczonego operatora, którym do roku 2015 jest Poczta Polska. Wartość kontraktu wynosi blisko 2,8 mln złotych.

Tym samym ABC Direct Contact zostało jedynym podwykonawcą Poczty Polskiej na terenie Krakowa w zakresie doręczeń paczek pocztowych, obsługując 70% rejonów doręczeń.

Nasza oferta usług dla Poczty Polskiej okazała się bezkonkurencyjna nie tylko pod względem ceny, ale też jakości oferowanych usług. W ABC Direct Contact  dysponujemy odpowiednim zapleczem logistycznym oraz rozbudowaną siecią doświadczonych kurierów, co pozwala nam na realizację kontraktów na dużą skalę. Dodatkowo gwarantujemy wysoką terminowość doręczeń oraz bezpieczeństwo powierzonych przesyłek. Wygrana w przetargu wskazuje także na odpowiednie przygotowanie naszej firmy do konkurowania na rynku usług pocztowych – mówi Konrad Ciejka, Prezes ABC Direct Contact.

Współpraca ABC Direct Contact z Pocztą Polską oznacza doręczanie tysięcy paczek miesięcznie      w systemie jednozmianowym do19:00. Łącznie w ramach dwóch umów prywatny operator dostarczy  blisko 600 tys. przesyłek o łącznej wartości prawie 2 milionów 800 tysięcy.

Umowy pomiędzy ABC Direct Contact a Pocztą Polską zostały podpisane na 10 i 12 miesięcy. 

 
grafika
 

ABC Direct Contact z agencją Plej

04.04.2014

ABC Direct Contact, jeden z najstarszych prywatnych operatorów pocztowych w Polsce rozpoczął współpracę z agencją Plej. Umowa obejmuje kompleksowe doradztwo strategiczne oraz opracowanie pakietu narzędzi wspierających świadomość marki wśród klientów.

Podstawowym zadaniem agencji jest wspieranie działań Operatora ABC Contact Direct w zakresie umacniania wizerunku marki na polskim rynku. W zakresie działań Plej jest m.in. kreacja materiałów reklamowych, informacyjnych oraz wewnętrznych firmy oraz przygotowanie key visuali ogłoszeń. W ramach prowadzonych działań powstanie także pakiet narzędzi wspierających relacje z klientami (prezentacje ofertowe, mailingi itp.) oraz film korporacyjny.

- Zdecydowaliśmy się na agencję Plej, ponieważ szukaliśmy partnera dla naszych najbliższych planów związanych z rozwojem firmy. Partnera, który ma doświadczenie w kluczowych dla nas aktywnościach wspierających procesy sprzedażowe, czyli w kreacji spersonalizowanych materiałów BTL oraz budowaniu zoptymalizowanych, przyjaznych dla klientów biznesowych serwisów internetowych – podkreśla Konrad Ciejka, Prezes ABC Direct Contact.

To pierwsza tego typu współpraca dla ABC Direct Contact. Umowa została podpisana projektowo z możliwością przedłużenia.